Zonder zelf mee te vissen is Jan Nijssen Koning 2021 geworden van onze vereniging.
Jan had de eerste wedstrijd al flink uitgehaald met 16 kilo en 960 gram en dit was voldoende , ble((ek zondag na de 2e Koningswedstrijd( er waren er 3 gepland maar door de corona viel er eentje weg). 2e werd Ruud Flipsen die 11 kilo en 180 gram bij elkaar had gevist en Het was Gerard de Bakker die het podium compleet maakte met een totaalgewicht van 7 kilo en 750 gram.
Heren proficiat!!


Afgelopen weekend was er weer het Open Nederlands Kampioenschap individueel met de vaste stok( zaterdag) en met de Feeder hengel( zondag).
In beide disciplines deden verschillende leden van onze vereniging mee.
Met de vaste stok was het Gerard van Eijk die met 3430 gram eerste werd in zijn vak en 3e in totaal en dus een mooie podiumplek behaalde, Gerard proficiat!!!
Jan Nijssen haalde een 2e plek( 2140 gram) in zijn vak en belande hierdoor bij de beste 10, Hans Vissers werd 3e in zijn vak met 1900 gram en wist zich zo bij de eerste 15 te scharen.
Erwin Kirkels had een 5 in zijn vak met 1695 gram en zat bij de eerste 25 tijdens dit ONK. Dit betekende dat er 4 vissers van onze vereniging bij de eerste 25 zaten, dus zo slecht is dat niet!!
De overige vissers konden helaas geen poten breken als het om de bovenste plaatsen ging:
Charly van Rhee werd 10e in zijn vak met 2885 gram, Kevin Veltmans 17e in zijn vak met 515 gram, Danny Flipsen 22e in zijn vak met 470 gram, Coen van Bommel 24e in zijn vak met 260 gram en Jan Martens en Rob Bakker hadden geen vis ter weging aangeboden.

Op de zondag was er het Open Nederlands Kampioenschap Feeder en daar deden 5 leden van onze vereniging mee mee maar helaas konden zij geen potten breken:
Danny Flipsen werd 8e in zijn vak met 7760 gram, Charly van Rhee werd 13e in zijn vak met 4995 gram, Kevin Veltmans een 13 in zijn vak en Rob Bakker met 395 gram 18e in het vak en Erwin Kirkels geen vis ter weging aangeboden.

Al met al een goede zaterdag en een mindere zondag in een weekend waar de vangsten over het algemeen matig tot slecht waren, maar ja, volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!!

Koppelwedstrijd zaterdag 2 october

Op zaterdag 2 october staat er een koppelwedstrijd op het programma op visvijver De Donk.
De vijver is deze dag gesloten!!
Er word om 12:30 uur geloot en er wordt gevist van 13:30 uur tot 17:30 uur volgens het reglement van HSV De Noordervaart. Inschrijfgeld €10,00 per koppel en het gehele inschrijfgeld gaat er uit. Tot dan!!

Jumbo Spek de Kas actie

Ook dit jaar doet HSV De Noordervaart weer mee met de Spek de Kas actie van de Jumbo.
De actie duurt van maandag 30 augustus tot en met zondag 7 november 2021.
Bij elke €15,00 aan boodschappen ontvangt men 1 voucher van €0,15 cent welke men kan verzilveren via:

www.vuldekas.nl/jumbomeijel of men kan deze voucher in de inleverboxen deponeren die bij de kassa’s staan.

Draag je HSV De Noordervaart een warm hart toe dan kun je de voucher in Box nummer 22 doen.

HSV De Noordervaart zal er voor zorgen dat de opbrengst geheel ten goede komt aan de Jeugd van HSV De Noordervaart.

Dat het vissen weer leeft onder de Jeugd bleek wel tijdens de Zomerviskaravaan die eind juli werd georganiseerd door onze vereniging en waar maar liefst 70 vissertjes aan hebben deelgenomen.
Ook zijn er door de Jeugdcommissie wedstrijden georganiseerd voor de jeugd waar vele vissertjes op af zijn gekomen.
Graag wil de Jeugdcommissie deze activiteiten doorzetten cq uitbreiden en daarom zijn ze zeer erkentelijk voor u bijdrage

Alvast hartelijk dank voor u bijdrage.

De trotse vissertjes met hun prijzen

Op vrijdag 22 october vindt er een extra ledenvergadering plaats om 20:00 uur in clubgebouw HSV De Noordervaart. Het betreft hier om een statutenwijziging: de huidige statuten zijn verouderd en hebben een update nodig, ook is er vanaf 1 juli wat veranderd voor bestuursleden en dit wil men ook in de statuten vast leggen, de zogenaamde WBTR. Indien er niet meer als 2/3 van de leden aanwezig is dan dient er een 2e vergadering te komen en deze zal dan plaatsvinden tijdens de Algemene Jaarvergadering op 5 november om 20:00 uur in clubgebouw.

1e Jeugdwedstrijd vervist

We hebben op 4 augustus de eerste jeugdwedstrijd van 2021 gevist op visvijver de Donk in Meijel.Met 9 deelnemers zijn we gestart om 18:00 uur en hebben gevist tot 20:00 uur. Iedereen heeft goed vis gevangen tussen de 6 en de 16 stuks. Sem wist zelfs een brasem te vangen van maar liefst 35cm chapeau! Iedereen ging met een mooi prijsje en een tevreden gevoel huiswaarts .Volgende week 11 augustus staat de 2e wedstrijd op de planning opgeven kan via 06-12030618. Hopelijk zien we je dan weer.

Vanaf 08-07-2021 om 19.00 kun je je inschrijven voor het Open Nederlands Kampioenschap Dobbervissen Heren. Ook voor de overige NK’s kun je je inschrijven. Voor meer informatie en om je in te schrijven klik op de onderstaande link:

Inschrijven – Nationaal – Wedstrijden – Sportvisserij Nederland

Na de laatste persconferentie mogen er vanuit de overheid weer wedtrijden georganiseerd worden.

Ook bij HSV de Noordervaart zijn de wedstrijden weer begonnen.

Welkom op de nieuwe website

Welkom op de nieuwe website van HSV de Noordervaart.