Vandaag weer een mooie opkomst (36 deelnemers) voor de 24e wedstrijd van 2023. Afgelopen week werd er goed gevangen op het parcours. Maar vandaag viel het op de meeste plaatsen erg tegen. In het begin wat vis en dan was de vis weg of op. 

Het was Rob van der Meer die vandaag flink uithaalde met 4 dikke platten. Rob is vorige week 80 geworden en heeft zich vandaag getrakteerd door zijn vak alsook de wedstrijd te winnen. Nogmaals proficiat. In het andere vak was het Wim van Lier die zijn vak wist te winnen. 

In het vak van Rob werd Jan Nijssen 2e en werd Peter Kirkels 3e. In het vak van Wim werd William Scheenen 2e en werd Ruud Flipsen 3e

De rest van de uitslag met de gewichten alsook de stand kun je vinden op onze site. De volgende week is er de 2e herfstwedstrijd JD Floats op de Noordervaart. We hopen weer op een grote opkomst. 

Vandaag weer een mooie opkomst (een record 36 deelnemers) voor de 23e wedstrijd van 2023.  

Het was vandaag moeilijk vissen op de vijver. De platten hadden er niet zo’n zin in en je moest al Jan heten om een redelijke kans te maken. Eerste 3 in de uitslag waren Jannen. Ook de kleine vis was vandaag moeilijk te vangen. Zoals altijd komt er toch een winnaar uit de bus.  

Het was Jan Beijers die het hoogste gewicht bij elkaar ving en zijn vak alsook de wedstrijd won. 

In het andere vak was het Jan Nijssen (met maar 10 gram minder) die zijn vak won. 

In het vak van Jan B werd Toon v Oijen 2e en Alfons Hausser 3e. In het vak van Jan N werd Jan Martens 2e en Peter Kirkels 3e

De rest van de uitslag met de gewichten alsook de stand kun je vinden op onze site. De volgende week is er de eerste herfstwedstrijd van JD Floats op de Noordervaart achter de hoge bomen. We hopen weer op een grote opkomst.                       

Team Topcompetitie

Afgelopen weekend , 23/24 september was er weer het laatste weekend van de Team Topcompetitie. Zoals gebruikelijk de laatste jaren wordt deze wedstrijd op het Lateraalkanaal gehouden nabij Horn. Van onze vereniging doen er ook een paar vissers mee, verdeeld over een paar teams. Zo viste Danny Flipsen op de zaterdag voor Team Limburg 1 een 7 in zijn vak met 4330 gram en Charlie van Rhee met Team Limburg 2 een 3 in zijn vak met 5180 gram. Mat Leunissen, vissend voor Lemmens Diest viste dit weekend niet. Op de zondag viste Danny een 10 in zijn vak met 1900 gram en Charly wederom een 3 in zijn vak met 3440 gram.
Nadat de wedstrijd van zondag vervist was werd het eindklassement bekend van deze Team Topcompetitie zowel individueel als team.
Bij de Teams werd HSV De Karper uit Voerendaal 1e, met Ramon Pasmans. Het Team Limburg 2, met Charly van Rhee, werd 3e en Danny Flipsen met het team Limburg 1 werd 5e en Mat Leunissen met het team werd 13e in het eindklassement.

Voor wat betreft het individuele klassement, over 6 wedstrijden, werd Charlie van Rhee 6e, een prima prestatie, Danny Flipsen werd 25e en Mat Leunissen werd 80e.

Vandaag weer een mooie opkomst (28 deelnemers) voor de 22e wedstrijd van 2023. Er werden vandaag door een aantal vissers mooie gewichten en dikke voorns gevangen. Helaas zijn er plekken bij waar veel plantengroei staat en dan wordt het moeilijk. Het was Jan Martens die vandaag met een uitschieter (hoog gewicht) zijn vak en de wedstrijd won (dit al voor de 2e wedstrijd na elkaar). In het andere vak was het William Scheenen die daar met een uitschieter maar met een beetje minder gewicht zijn vak won. 

In het vak van Jan werd Peter Kirkels 2e en Ad van Doormalen 3e. In het vak van William werd Mat Pijnenburg 2e en Albert van Laanen 3e.  

De rest van de uitslag met de gewichten alsook de stand kun je vinden op onze site. De volgende week is er de wedstrijd van Eye on Sign beletteringen op visvijver de Donk. We hopen weer op een grote opkomst.  

Team van het Jaar competitie.

17 october werd er weer een wedstrijd gevist op het Lateraal kanaal ditmaal, in het kader van deze competitie.
Van onze vereniging doen er verschillende mee. Charlie van Rhee( met Team Limburg 2 dat overigens 8e werd met het Team deze wedstrijd) wist zijn vak te winnen, Danny Flipsen werd 3e in zijn vak met Team Limburg 1 dat ook 1e werd met het Team in deze wedstrijd, Mat Leunissen, vissend voor De Voorn werd 11e in zijn vak en met het Team deze wedstrijd ook 11e.
Tegen het einde van het jaar wordt er de laatste en beslissende wedstrijd vervist en zullen we weten welk team deze competitie dit jaar op zijn naam heeft geschreven, alvast veel succes toegewenst!!

NK Feeder Individueel.

Op hetzelfde water als waar het NK Individueel werd gevist, Kanaal door Voorne, maar dan een week later werd het NK Individueel Feeder vervist.
Van onze vereniging deden 2 leden mee maar zij konden geen rol van betekenis spelen om de ere plaatsen.
Juul Slabbers werd 8e in het eindklassement en Charlie van Rhee werd 35e .
Volgend jaar weer misschien nieuwe kansen.

Op het Kanaal door Voorne tussen Hellevoetsluis en Geervliet was er geen succes voor onze Meijelse vissers. Ramon Pasmans werd 7e, Charlie van Rhee 15e, Hans Vissers 25e, Juul Slabbers 32e, Kevin Veltmans 37e, Huub Verheijden 60e, Erwin Kirkels 76 en Ruud Flipsen 82e.
Volgend jaar nieuwe ronde en nieuwe kansen.

Vandaag weer een mooie opkomst (29 deelnemers) voor de 20e wedstrijd van 2023. Het was vandaag veel beter dan 2 weken geleden op de Noordervaart. Er werden op veel plekken mooie voorn gevangen. Op de ene stek wat meer dan op de andere. In totaal werd er vandaag ongeveer 55 kg vis gevangen.  

Vandaag was het Albert van Lanen die het hoogste gewicht wist te behalen en zijn vak alsook de wedstrijd won. In het andere vak was het Peter Kirkels die zijn vak won. 

In het vak van Albert werd William Sheenen 2e en Noud van Dijk 3e. In het vak van Peter werd Hans Vissers 2e en Huub Peters 3e

De rest van de uitslag met de gewichten alsook de stand kun je vinden op onze site. De volgende week is er de wedstrijd van Mat Peeters op visvijver de Donk. We hopen weer op een grote opkomst. 

Vandaag weer een mooie opkomst (28 deelnemers) voor de 19e wedstrijd van 2023. Voor de hogere gewichten moest je wel aan de andere kant van de vijver bij de lagere nummers zijn. Het valt de laatste tijd ook op dat er steeds meer zeelt(jes) worden gevangen. Dit is allemaal eigen kweek want er zijn al meer dan 15 jaar geen zeelten meer uitgezet.  

Vandaag was het Hans Vissers die zijn vak en ook de wedstrijd won. Voor Hans alweer de 6e vakwinst dit seizoen. In het andere vak was het Hay van Oyen die zijn vak won. 

In het vak van Hans werd Toon van Oyen 2e en Danny Flipsen 3e. In het vak van Hay werd Gerrit van de werf 2e en Wim van Lier 3e.  

De rest van de uitslag met de gewichten alsook de stand kun je vinden op onze site. De volgende week is er de wedstrijd van Jumbo Phicoop op de Noordervaart. We hopen weer op een grote opkomst. 

Vandaag weer een mooie opkomst (23 deelnemers) voor de 18e wedstrijd van 2023. Deze keer wat minder deelnemers omdat een aantal vissers op het open Nederlands kampioenschap dobbervissen voor teams in Almere moesten vissen. Het team van Noordervaart 1 haalde daar een mooie 5e plaats.

Terug naar de wedstrijd op de Noordervaart. De vangsten vielen vandaag tegen maar het was Albert Trines die met een mooi gewicht zijn vak en ook de wedstrijd won. In het andere vak was het Mat Pijnenburg die zijn vak won (ook Mat wint 2 keer na elkaar zijn vak).

In het vak van Albert werd het Hans Vissers 2e en Huub Peters 3e. In het vak van Mat werd Johnny van Lieshout 2e en Noud van Dijk 3e.

De rest van de uitslag met de gewichten alsook de stand kun je vinden op onze site. De volgende week is er de wedstrijd van Dre Derikx Boomkwekerijen op visvijver de Donk. We hopen weer op een grote opkomst.